Wybrałeś dietę

Dla mam karmiących

dla-mam-karmiacych
Opis diety:

Okres karmienia piersią jest szczególny dla każdej mamy, a idealnie zbilansowana dieta jest w nim kwestą kluczową. Mama karmiąca potrzebuje około 500 kalorii więcej, w porównaniu do mam, które nie karmią. 

Dieta dla mam komponowana jest w taki sposób, aby zawierała jak najwięcej owoców oraz warzyw. Dodatkowo istotnym jej elementem są produkty z pełnego ziarna, kasze, ryż czy makarony, jak również produkty skrobiowe. Nasza dieta dla mam bogata jest również w produkty stanowiące źródło białka (drób, jajka, wołowina, ryby) oraz zdrowe tłuszcze znajdujące się w oliwie, orzechach, nasionach czy tłustych rybach. Szczególnie te ostatnie mają korzystny wpływ na rozwój karmionego dziecka, aczkolwiek ich ilość powinna być odpowiednio ograniczona.


Rabat 10% z kodem: WIOSNA

Przykładowy jadłospis diety dla mam karmiących

ŚNIADANIE
Pasta jajeczna z suszonymi pomidorami i oliwkami, podana z pieczywkiem owsiano-gryczanym i świeżymi warzywami
II ŚNIADANIE
Waniliowy budyń jaglany z gorzą czekoladą, morwą białą i owocami
OBIAD
Pulpeciki rybne ze szpinakiem, sosem bazyliowym, puree ziemniaczanym i sałatką a'la reumulada
PODWIECZOREK
Sałatka z pieczonym fenikułem, karmelizowaną pomarańczą i sosem vinegret
KOLACJA
Fit Kurczak w sosie słodko-kwaśnym z kolorowym ryżem

ZOBACZ MENU NA NAJBLIŻSZY TYDZIEŃ

Dieta dla mam karmiących dostępna w pakiecie PRO - codziennie 25 dań do wyboru. 

Cena za dzień od:
66
Zamów zestaw
Próbny
Sprawdź
Zobacz gdzie
Dowozimy
Sprawdź

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.